Hotel na konferencję firmową – co powinien oferować?

slupca.pl 1 tydzień temu

Firmowy wyjazd integracyjny, konferencja czy gala rozdania nagród to ważne eventy, których organizacja wymaga doświadczenia i wysiłku. Jedną z najważniejszych kwestii, jakie należy ustalić, jest lokalizacja takiego wydarzenia. Najczęściej jest to hotel, ze względu na rozwiniętą bazę noclegowo-gastronomiczną oraz przestrzeń odpowiednią do organizacji tego typu eventów. Sprawdźmy, czym powinien odznaczać się hotel na integrację, wyjazd firmowy czy konferencję!

Wiele hoteli oferuje pobyty grupowe, jednak często zapewniają warunki i możliwości na różnym poziomie. jeżeli zależy Ci na tym, aby event organizowany przez Twoją firmę był dopięty na ostatni guzik, musisz znaleźć hotel, który się w tym specjalizuje. Poniżej przedstawiamy kilka podpowiedzi, na co warto zwrócić uwagę, szukając takiej lokalizacji!

Hotel na piknik firmowy, integrację lub konferencję

Wszelkiego rodzaju wyjazdy firmowe są istotnym elementem budowania reputacji marki, ale także zaangażowania pracowników. Dlatego warto zadbać o to, aby w organizacji takiego eventu uwzględniono jak najlepsze czynniki. Jednym z nich jest oczywiście miejsce, w którym możliwa będzie realizacja wszystkich założeń i punktów programu.

Komfortowe noclegi

Zarówno hotel na wyjazd integracyjny, jak i na konferencję czy piknik firmowy powinien oferować przede wszystkim rozbudowaną bazę noclegową. Przestronne, czyste i dobrze wyposażone pokoje to podstawa, aby goście czuli się dobrze podczas każdego eventu.

Sale konferencyjne i szkoleniowe

Noclegi to nie jedyna kwestia, którą może wyróżniać się hotel. Konferencja czy wyjazd firmowy zawsze wiąże się z grupowymi szkoleniami, warsztatami czy innymi zajęciami integracyjnymi. Dlatego hotel na konferencję powinien oferować także dostosowane do tego typu aktywności pomieszczenia.

Strefa rekreacji i relaksu

Czego potrzebują pracownicy lub inni uczestnicy wydarzenia po intensywnym dniu? Chwili odpoczynku i regeneracji! Dlatego na organizację eventu zawsze warto wybierać miejsce oferujące dodatkowe przyjemności – na przykład hotel z basenem. Małopolskie hotele często dają gościom dostęp do strefy Wellness, a także umożliwiają aktywności rekreacyjne na zewnątrz. Jednym z nich jest hotel 4 gwiazdkowy w Małopolsce – Młyn Jacka.

Dogodna lokalizacja

Oprócz wyżej wymienionych kwestii istotnym czynnikiem jest także lokalizacja miejsca organizacji eventu. jeżeli firma funkcjonuje w centralnej lub południowej Polsce, dobrym wyborem może być położony w malowniczym górskim otoczeniu hotel. Wadowice, Kraków i okolice to doskonała lokalizacja z łatwym dojazdem z wielu większych miast.

Hotel w okolicach Krakowa to nie tylko dobre miejsce na organizację integracji czy konferencji, ale także na wypoczynek po obowiązkach służbowych. Atrakcje w pobliżu oraz piękne widoki sprawiają, iż hotel pod Krakowem stanowi idealną bazę wypadową do Energylandii czy na górskie wycieczki. To również świetne miejsce na różnego rodzaju gry terenowe, które integrują pracowników!

Idź do oryginalnego materiału