Holendrzy proszą "dzikich" brytyjskich turystów, aby "trzymali się z daleka" od Amsterdamu

nowymarketing.pl 1 rok temu
Nowa kampania internetowa stolicy Holandii ma na celu zwalczanie uciążliwej turystyki. Przekaz jest skierowany do Brytyjczyków w wieku od 18 do 35 lat, którzy często urządzają w Amsterdamie niebezpieczne imprezy. Brytyjscy turyści często wyszukują w internecie hasła takie jak „wieczór kawalerski w Amsterdamie”, „tani hotel w Amsterdamie” lub „pub Amsterdam". Teraz, zamiast ofert noclegów i adresów pubów, na ekranach urządzeń pojawia im się wideo, które ostrzega przed konsekwencjami nadmiernego picia, zażywania narkotyków i niebezpiecznego zachowywania się na ulicach tego miasta. Wszystko po to, aby walczyć z efektami uciążliwej turystyki.
Na jednym takim filmie widać, jak pijany młody mężczyzna zostaje aresztowany. Obrazowi towarzyszy tekst: „Przyjazd do Amsterdamu + upicie się = grzywna w wysokości 140 euro + rejestr karny = mniej perspektyw”. Na końcu pojawia się apel „A więc przyjeżdżasz do...
Idź do oryginalnego materiału