Holenderska sieć handlowa pokazuje świat oczami nastolatka, który przeżywa stratę ojca

nowymarketing.pl 1 rok temu
Świąteczna reklama supermarketów PLUS porusza trudny temat, jakim jest pogodzenie się ze stratą bliskiej osoby. Sieć opowiada historię nastolatka, który uczy się żyć w zupełnie nowej rzeczywistości. Jak co roku, sieć PLUS Supermarkt publikuje świąteczny spot, który skłania do refleksji. Tym razem holenderska sieć prezentuje historię dorastającego chłopca o imieniu Gio, który nie akceptuje nowego partnera swojej mamy. Obecność ojczyma w domu jedynie nasila tęsknotę i bunt, a nastolatek z czasem coraz bardziej oddala się od najbliższych. Czy mimo wszystko Gio dołączy do świątecznej kolacji?


„Dobre jedzenie to wspólne jedzenie”
W poruszającej reklamie holenderska sieć pokazuje, iż Święta to szczególnie trudny i bolesny czas dla osób, które doświadczyły straty bliskiej osoby. Jednak świąteczny okres to także wyjątkowa okazja do poznawania siebie nawzajem, podania ręki na zgodę i...
Idź do oryginalnego materiału