Historia papierowego śmiecia. McDonald’s z nową kampanią o recyklingu

nowymarketing.pl 1 rok temu
McDonald’s pochwalił się nową kampanią, w której pokazuje, co dzieje się ze zużytymi opakowaniami po tym, jak trafiają do kosza na śmieci. Za realizację spotu odpowiada DDB Warszawa. fot. McDonald’s
Kolejny z serii spot to nowa odsłona kampanii „Jutro należy do nas”. Najnowsza opowieść jest kontynuacją historii z zeszłego roku. W tegorocznej odsłonie poznajemy historię papierowego śmiecia, który po wylądowaniu w koszu, trafia do kolejnych miejsc, w których poddany jest recyklingowi. Ostatecznie wraca do restauracji McDonald’s jako ręcznik papierowy.
– Dzięki innowacyjnej technologii, którą opracowaliśmy wspólnie z polskim recyklerem, w McDonald’s jesteśmy w stanie przetworzyć opakowania papierowe z domieszką polimeru oraz zabrudzone po posiłku. Dlatego wrzucanie zużytych opakowań w restauracjach McDonald’s do frakcji papierowej jest tak ważne. Dzięki temu możemy...
Idź do oryginalnego materiału