Hasło "GDZIE SĄ TE PIESKI?" na billboardach polskiej marki kosmetycznej

nowymarketing.pl 1 rok temu
Billboardy powstały z inicjatywy założycieli marki kosmetycznej Söppö, którzy postanowili przerobić słynne kreacje z hasłem „Gdzie są te dzieci?". O co chodzi w tej akcji marketingowej i co marka ma wspólnego z psami? Kampania billboardowa Fundacji „Nasze Dzieci”, dotycząca spadku dzietności, kilka miesięcy temu zalała polskie miasta i wywołała kolejną medialną burzę. Internauci gwałtownie zaczęli szukać TYCH dzieci, o które pytają twórcy plakatów - powstawały kolejne memy w tej konwencji, a niektórym udało się je znaleźć na Pomagam.pl. Tak zrodził się pomysł na połączenie sił i wspólną akcję outdoorową „TU jestem”.


Z pomysłu przerobienia kontrowersyjnych billboardów skorzystały również marki – m.in. polska marka Söppö, która teraz wystartowała ze swoją akcją outdoorową. Na ulicach Warszawy zaczęły pojawiać się plakaty z hasłami odwołującymi się tym razem nie do dzieci, ale do... piesków. W ten sposób...
Idź do oryginalnego materiału