Gwiazdy show businessu pomocowo dla dzieci z Domu Dziecka

businesswomanlife.pl 1 rok temu
Zdjęcie: Gwiazdy show businessu pomocowo dla dzieci z Domu Dziecka


27 sierpnia br do Goliny k/Jarocina na zaproszenie Starostwa Powiatowego Miasta Jarocin i ks. Proboszcza Grzegorza Stachurskiego, przyjechała śmietanka polskich Gwiazd show businessu wystąpić w charytatywnym pokazie mody, a wszystko po to, aby wesprzeć Dom Dziecka w Górze k/Jarocina, kierowany przez dyrektora Pana Eugeniusza Urbańskiego. Nie tylko artyści włączyli się w akcję pomocową ale wielu projektantów mody i przedsiębiorców. Laboratorium Kosmetyczne Ava i Laboratorium Kosmetyczne Jadwiga każdego roku wspierają akcje charytatywne organizowane przez agencję Makana Art & Business. Do tej grupy dołączyły firmy kosmetyczne Delia Cosmetics, Hurtownia Fryzjerska Loowell, Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie oraz wyjątkowa firma Alles,szyjąca ponadczasową bieliznę damską.. Wydarzenie zbiegło się ze świętem Matki Bożej Pocieszenia w Golinie. Gości na widowni powitała Pani Wicestarosta Katarzyna Szymkowiak, tym samym otwierając Galę pokazu, prowadzoną przez Hannę Hurlak.

Na scenę wybiegli Patrycja Hurlak i Marek Siudym, Olga Bończyk i Arkadiusz Janiczek, Kamila Ścibiorek i Krzysztof Antkowiak oraz Ilona Adamska i Artur Dziurman, prezentując najnowszą sportową kolekcję marki GuaDesign. W tym roku pojawiły się nowe wzory i kolory dresów. Na każdym z nich wydrukowane były znaczki patriotyczne i religijne. Wszystko w stonowanych odcieniach beżu, bieli czerni, szafiru i zieleni. Aplauz publiczności zagrzewał artystów do śmiałych spontanicznych tańców na scenie.

Wielką niespodzianką okazał się pokaz jarocińskiej marki ElevenStory oraz Lukani Wear. W kolekcji damsko-męskiej stworzonej z rozmachem przez Łukasza Gościniaka możemy zobaczyć wiele kolorów takich jak szarość, beż, czerń, biel czy print kwiatowy. Projektant zapewnia, iż tworzy krótkie serie i na zamówienie, wniosek – niepowtarzalne. Nie brakuje również sukienek w stylu retro. Suknię w kolorze fuksji, zaprezentowała influencerka modowa Adrianna Kałużna. Stylizacje były przełamane maleńkimi torebkami i plecaczkami od koloru czarnego poprzez brązy i żółcie Pauliny Schaedel. W tych projektach każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Cała kolekcja oparta jest na delikatnych formach połączonych z doskonałą konstrukcją. Nie zawiodła również kolekcja męska. Gościniak postawił na casualowe formy i naturalne tkaniny, nie zapominając o najwyższej jakości wykonania. Każdy model to indywidualny przypadek.

Kasiulkowo.pl to młoda marka na polskim rynku modowym stworzona przez Katarzynę Szkołut. Kolekcja wręcz bajkowa o soczystych kolorach i wyrazistym princie. Projektantka mówi, iż tworzy wesołe kreacje dla pozytywnych kobiet , masowa produkcja jej nie interesuje. Chce tworzyć coś niepowtarzalnego, odlotowego. Każda z jej kolorowych cudeniek występuje w komplecie z równie ciekawymi multikolorowymi torbami. Przyznam, iż zakładając jej tunikę od razu mam lepszy humor.

Pausa Moniki Reszczyk od kilku sezonów wpisuje się w mój ulubiony ponadczasowy styl. Reszczyk pracuje tylko na naturalnych tkaninach. W tym pokazie główną rolę grał len o bardzo intensywnych kontrastowych kolorach czerni, rubinowej czerwieni, różu oraz morskiego błękitu. Luźnie koszule, tuniki i szerokie spodnie wiodły prym, tylko Ilona Adamska wystąpiła w czarnej długiej , rozkloszowanej sukni. Na każdej sylwetce widniała lniana biżuteria ozdobiona mikrokryształkami od Isabelle Izabelli Witkowskiej. o ile zastanawiacie się jak można wyglądać ekskluzywnie, a jednocześnie doświadczać komfortu, to wystarczy spojrzeć na tę kolekcję. Panowie zaprezentowali casualową klasykę. Eleganckie, proste spodnie w kolorze marengo i granatu od Jan Spekter. Koszule marki Adalbertus firmy Polanex o wyrafinowanym kwiatowym wzorze stworzyły interesujący look.

Udowadniając, iż klasyka nigdy nie wychodzi z mody pokazała firma Impis pokazując kolekcję garniturów w stylu retro. Dominowały kraty, szarości i grafity. Projektanci marki przygotowali kreatywnie męskie sylwetki, dbając o każdy szczegół. Widać to było po doborze tkanin. Dopełnieniem stały się ekskluzywne koszule łódzkiej firmy DeLuxe. Odpowiadając na propozycję Impis marka Marconi Fashion zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję sukien wieczorowych w stylu wielkich musicali lat 40 tych ub wieku, tym samym składając hołd wszystkim eleganckim kobietom i dając wskazówkę, iż dbałość o detale i troska o komfort noszenia, nigdy nie wyjdzie z mody. Warunkiem tej elegancji jest dobór odpowiednich torebek. Z tym wyzwaniem zmierzyła się marka Fabiola stworzona przez Krystiana Grzeszczaka i to z sukcesem. Małe, czarne, brązowe i kremowe projekty przez cały czas są jednym z najbardziej pożądanych modeli na rynku mody.

Ze względu na zbliżającą się ulewę nie zostały zaprezentowane suknie ślubne od Państwa Małgorzaty i Andrzeja Różańskich, przeznaczonych do licytacji dla Domu Dziecka w Górze. Nic jednak straconego, suknie można nie tylko oglądać na stronie DD, ale również je zakupić, a tym samym wesprzeć przekochane dzieci w/w Domu. Przeprowadzona zbiórka pieniężna również zasili kasę Domu Dziecka w Górze k/Jarocina .Mamy nadzieję, iż wrócimy w przyszłym roku z większą mocą i lepszym rezultatem.

Wydarzenie uświetnił wernisaż malarki Marceli Kubaczka

Małgorzata Kotwica

Idź do oryginalnego materiału