Gwiazdy apelują do Lidla o poprawę losu kurczaków w nowym spocie Otwartych Klatek

nowymarketing.pl 1 rok temu
12 znanych osób apeluje do Lidla o polepszenie warunków życia kurczaków hodowanych na mięso w najnowszym spocie Otwartych Klatek. Chodzi m.in. o zmniejszenie stłoczenia zwierząt na fermach i rezygnację z nienaturalnie gwałtownie rosnących ras kurczaków, które zabija się w wieku zaledwie 6 tygodni. Michał Piróg, Basia Kurdej-Szatan, Łukasz Nowicki, Anna Wyszkoni, Małgorzata Ostrowska, Piotr Głowacki, Kinga Kujawska, Kamila Szczawińska, Józef Pawłowski, Aga Stachurska, Karolina Pilarczyk oraz Niedzia – znane osoby z różnych środowisk – telewizyjnego, teatralnego, sportowego, gamerskiego i TikTokowego – połączyły siły i wystąpiły w najnowszym spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki, w którym apelują do Lidla o podpisanie porozumienia European Chicken Commitment (ECC) i zobowiązanie się tym samym do rezygnacji z praktyk powodujących ogromne cierpienie kurczaków hodowanych na mięso.


Publikacja apelu znanych osób przez Otwarte Klatki jest kolejnym etapem międzynarodowej kampanii...
Idź do oryginalnego materiału