Gwiazda Manchesteru United promuje Maltę w nowej kampanii turystycznej

nowymarketing.pl 1 rok temu
Maltański Urząd Turystyki wysłał Wesa Browna na 48-godzinne wyzwanie, podczas którego angielski piłkarz odkrywa atrakcje Wysp Maltańskich. Piłkarz Wes Brown stał się twarzą kampanii zatytułowanej „48 Hours in Malta”. Dlaczego tylko dwie doby? Kampania promuje wszechstronność Wysp Maltańskich jako atrakcyjnego celu turystycznego choćby na krótkie wypady.
W ramach programu turystycznego Brown podróżuje po Malcie, poznając największe atrakcje wysp – od smakowania lokalnych potraw, przez wspinanie się po klifach na wyspie Gozo aż po spływ kajakowy przy Comino.
Owocem współpracy jest seria filmów prezentujących maltańską przygodę Wesa Browna. W sieci można już zobaczyć pierwszy odcinek, a w nadchodzących tygodniach zostaną udostępnione kolejne dwa nagrania.


Dopełnieniem kampanii będzie World Travel Market w Londynie, czyli...
Idź do oryginalnego materiału