Ogromne kolejki przed sklepem H&M w Warszawie. Nadeszła premiera nowej współpracy ze znaną projektantką.

Fot. Warszawa w Pigułce
Niektórzy stanęli w kolejce już w nocy, by kupić nową kolekcję Magdy Butrym we współpracy z H&M. Inni zainteresowani kupowali produkty na stronie internetowej, ale również i tam produkty wyprzedały się w kilka minut.
Magda Butrym przez dekadę obecności na rynku zdobyła uznanie największych gwiazd – jej kreacje nosiły m.in. Hailey Bieber, Kim Kardashian, Dua Lipa czy Kendall Jenner. W tym roku marka obchodzi swoje 10-lecie. Jej sukces to dowód na to, iż polska kreatywność i jakość mogą konkurować na światowym poziomie.
„A decade of Magda Butrym” – to hasło przewodnie jubileuszowej kolekcji, która prezentuje na nowo najbardziej kultowe fasony z ostatnich lat. Wśród nich znalazły się m.in. charakterystyczne sukienki z kwiatowymi aplikacjami 3D, oversize’owe marynarki, drapowane spódnice i romantyczne bluzki z bufkami. Każdy z projektów został zinterpretowany na nowo, ale zachował ducha, który od dekady wyróżnia markę na tle globalnej mody. Każdy element kolekcji opowiada fragment historii marki, łącząc nowoczesność z głęboko zakorzenioną słowiańską estetyką.

Fot. Warszawa w Pigułce