Nowy, ściśle limitowany zestaw
Jak sam podkreśla, we wszystkim co wychodzi spod jego projektu, funkcja gra główną rolę. Łączy prostotę, oszczędność formy z futurystycznym sznytem. Zafascynowany japońską estetyką, która wywarła duży wpływ na jego styl. Łukasz Pączkowski, szerzej znany właśnie jako Zulu Kuki to twórca interdyscyplinarny: fotograf, projektant mody steetwear’owej, a także personalizowanego obuwia, pasjonat nowych technologii.
W nowej, ściśle limitowanej kolekcji dla Dell, Zulu Kuki stworzył box roz(g)rywkowy, czyli zestaw akcesoriów, które wyniosą na jeszcze wyższy poziom korzystanie z laptopów Dell.
„Ściśle limitowane” to znaczy konkretnie ile? Kilkaset? Kilkadziesiąt? Nie. Powstanie tylko 6 takich zestawów! Jedynie 6 osób w Polsce, które zostanie wyłonionych w drodze konkursu, będzie mogło cieszyć się zawartością box’u.
Box roz(g)rywkowy czyli co?
Idea, jaka przyświecała twórcy to zaprojektowanie zestawu akcesoriów, dzięki którym korzystanie z laptopa Dell będzie jeszcze przyjemniejsze. Przedmiotów, które nie tylko świetnie wyglądają, ale również swoją funkcjonalnością dopełniają sprzęt Dell.
Dodatkowo też, na etapie projektu istotną rolę odgrywał aspekt mobilności. Chodziło o to, by wszystkie przedmioty można łatwo ze sobą zabrać i przenieś swoją roz(g)rywkę w dowolne miejsce. W skład boxu roz(g)rywkowego wchodzi modułowa podstawka pod laptopa, drukowana 3D technologią FDM. Złożona z dwóch skręcanych elementów, dzięki czemu łatwo ją przenieść i złożyć, a jednocześnie jest wytrzymała i stabilna. Dodatkowo, została zaprojektowana tak, by mogła być używana do laptopów o dowolnej wielkości.
Kolejnym elementem jest powerbank do telefonów i laptopów Dell 18 000 mAh, z USB-C. Zulu Kuki zaprojektował do niego funkcjonalne i wytrzymałe etui. Pokrowiec powstał z materiału technicznego Cordura, a linkę inspirowaną kolorystą Dell G15 wykonano z linki spadochronowej Paracord.
Całość zamknięta w spektakularnej i futurystycznej formie boxu, również wydrukowanego technologią 3D FDM. Box jest jedną całością, nie składa się z kilku elementów. Dodatkowo, stworzono do niego pokrywę z plexi w kolorze neonowo pomarańczowym, również inspirowanym serią G15. Środek podświetla listwa LED. Sam box, po wyjęciu z niego zestawu, może żyć własnym życiem. Jakim? Zależy od inwencji szczęśliwych posiadaczy. Można go zdobyć w konkursie, który ruszy 28.12 na profilu
i koncie
.
Widowiskowa roz(g)rywka z prezentami
Współpraca Dell x Zulu Kuki jest częścią szerszej kampanii sprzedażowej, w której do każdego zakupionego laptopa z procesorem Intel otrzymuje się voucher eBilet 300 PLN w prezencie. Bilet Otwarty można wykorzystać na dowolne wydarzenie z całej oferty portalu. Zasady i warunki promocji znajdują się na stronie kampanii.
Marka, która wspiera twórców
To nie pierwsza kooperacja Dell Technologies ze znanym twórcą. Na początku roku informowaliśmy o niecodziennej kampanii XPS Revolt by Brodka, w której marka obsadziła artystkę w roli dyrektorki kreatywnej i reżyserki spotu reklamowego. Brodka miała stworzyć reklamę ze społecznością nieznanych cyfrowych twórców. Cała kampania oparta na eksperymencie, co do którego efektów nie było do końca gwarancji, okazała się sukcesem. Powstał wtedy futurystyczny i niecodzienny spot, niezwykle pozytywnie oceniony przez cyfrowych twórców.
Kilka miesięcy później ruszyła akcja XPS Revolt by Mariusz Przybylski, w ramach której ceniony projektant mody ubrał laptopa Dell oraz stworzył autorską bluzę.
Współpraca z Zulu Kuki naturalnie wpisuje się w szersze działania marki, która wielokrotnie udowadniała, iż gotowa jest by dać twórcom wolną rękę w imię niezaburzonego procesu kreatywnego i autorskiego efektu końcowego. Tak było i tym razem, box stworzony przez Zulu Kuki niewątpliwe wpisuje się w estetykę artysty, a minimalistyczne i efektywne video dopełnia całości.
Zulu Kuki gościł w naszym cyklu Projektowanie 2.0, w ramach którego odkrywał tajniki swojego warsztatu. o ile chcecie poznać bliżej tego twórcę, jego prace
i sposób projektowania, polecamy ten odcinek.