Fragrance wardrobe - nowy trend, który musisz poznać. Dzięki niemu każdy dzień to inna zapachowa opowieść

kobieta.gazeta.pl 23 godzin temu
Zdjęcie: Fot. Materiały promocyjne


Perfumy to coś więcej niż tylko dodatek - to element, który buduje naszą tożsamość, wpływa na nastrój i podkreśla unikalność każdego dnia. Wybór odpowiedniego zapachu zyskał nowy wymiar i stał się trendem i prawdziwą sztuką. Doskonale znana z tworzenia wyjątkowych kompozycji marka Avon, wzbogaciła rynek o unikatowy zapach - Far Away Shine. Ta kolejna propozycja z kultowej linii, jest również zaproszeniem do stworzenia własnej, zmysłowej "garderoby zapachowej", dzięki której każda okazja stanie się niezapomniana. Zgodnie z badaniami marki, aż 68 proc. Polek codziennie sięga po swoje ulubione perfumy, a 27 proc. dopasowuje zapach do swojego nastroju i okoliczności.W ostatnich latach możemy zaobserwować istotne zmiany w podejściu do perfum, które są wynikiem złożonych trendów kulturowych, społecznych i technologicznych. Wybór odpowiedniego zapachu to dla wielu Polek nie tylko kwestia estetyki, ale również wyraz osobowości i nastroju. Coraz częściej traktują one zapach jako integralny element swojego wizerunku, co sprawia, iż ten rynek w Polsce rozwija się dynamicznie, odpowiadając na rosnące oczekiwania i potrzeby współczesnych kobiet.
REKLAMA


Miłość Polek do perfumZgodnie z najnowszym raportem "Avon Future of Beauty Report 2024: Fragrance Edition"*, większość kobiet w Polsce nie wyobraża sobie dnia bez swojego ulubionego zapachu. Aż 68 proc. przyznaje, iż perfumy to nieodłączny element codzienności. Ale to nie wszystko! Dla 79 proc. są one również czymś więcej niż tylko aromatem. Pełnią rolę wzmacniacza pewności siebie (15 proc.), poprawiają nastrój, a także stanowią formę ekspresji (11 proc.) lub przypominają o radosnych chwilach (7 proc.). Nie tylko sama nuta zapachowa ma znaczenie — cenimy też estetykę i przystępną cenę (53 proc. kobiet szuka dogodnych cenowo opcji) oraz chętnie sięgamy po marki, które darzymy sympatią (33 proc.). Co ciekawe, nasze wybory są często kierowane przez to, co widzimy. Aż 31 proc. z nas zwraca szczególną uwagę na atrakcyjne flakony, które przyciągają wzrok. W procesie wyboru perfum nieocenioną rolę odgrywają także bliscy — jedna na pięć kobiet (20 proc.) przyznaje, iż skusiłaby się na zapach polecony przez rodzinę lub przyjaciół. Zaskakujące jest to, iż celebryci nie mają na nas dużego wpływu — tylko 4 proc. kobiet kieruje się ich rekomendacjami, a jedynie 11 proc. ufa opiniom influencerek. Wygląda na to, iż dla Polek autentyczność i osobiste rekomendacje mają większe znaczenie niż sławne twarze.Osobista garderoba zapachowa


Kolejna propozycja z kultowej linii FA Fot. Materiały promocyjne


Choć 24 proc. kobiet przyznaje, iż ma jeden ulubiony zapach, to zdecydowana większość Polek (58 proc.) stawia na różnorodność, budując swoją osobistą "garderobę zapachową". A ponad 27 proc. respondentek dopasowuje zapachy do swojego nastroju oraz okazji, jakby wybierały idealne dodatki do stylizacji.Magiczny świat zapachów Far AwayZapachy mają niesamowitą moc wyrażania tego, co trudno uchwycić w słowach. Dzięki nim możemy podkreślić swoją indywidualność, wzmocnić pewność siebie i zbudować niepowtarzalną atmosferę. Codzienność staje się czymś więcej, kiedy towarzyszy nam zapach, który oddaje nasze emocje, aspiracje i marzenia. W dążeniu do tego kreatywnego podejścia doskonale wpisuje się kultowa linia perfum Far Away od Avon. Te artystyczne kompozycje, stworzone przez wybitnych perfumiarzy, odzwierciedlają różnorodność naszej osobowości. Zastanawiasz się, czy dzisiaj lepiej poczuć się jak gwiazda na czerwonym dywanie, czy też oddać się szaleństwu energii? W linii Far Away znajdziesz zapach, który doskonale odda twój aktualny nastrój. Co więcej, atrakcyjne ceny sprawiają, iż możesz mieć ich wiele, tworząc swoją unikalną "szafę zapachową", dostosowaną do każdej chwili.


Fragrance wardrobe - nowy trend Fot. Materiały promocyjne


Jedno psiknięcie wystarczy, by poczuć swoją niezwykłość. A to nie koniec – nowy design flakonów z linii Far Away to gratka dla każdej fanki nowoczesności. Kolekcja, znana z bestsellerów takich jak Far Away Original czy Far Away Glamour, zyskała eleganckie, minimalistyczne buteleczki, które komponują się ze sobą idealnie. Możemy je ustawiać jeden na drugim, co nie tylko oszczędza miejsce, ale również staje się ozdobą każdej kosmetycznej półki.Symbol wewnętrznego blaskuW nadchodzącym sezonie nie możemy przegapić nowego zapachu od Avon – Far Away Shine, który z pewnością stanie się nieodłącznym elementem naszej kolekcji perfum. Już sama nazwa zapowiada niezwykłą podróż do świata zmysłów. W jego sercu bije egzotyczna perska róża Ispahan, która od dwóch tysięcy lat oczarowuje w kosmetyce. Ten wyjątkowy aromat łączy się z pikantnym różowym pieprzem i uwodzicielskim złotym piżmem, tworząc zmysłową kompozycję, która wydobywa wewnętrzny blask niczym promienie słońca.


Perfumy to coś więcej niż tylko dodatek Fot. Materiały promocyjne


Postaw na elegancję i zmysłowość tej jesieni i wybierz Far Away Shine, który w atrakcyjnej cenie 79,99 zł, zagości już w katalogu Avon 09/2024. Możesz go zamówić u konsultantek Avon lub kupić bezpośrednio na stronie www.avon.pl. Pamiętaj, iż wybierając produkty marki, wspierasz również kobiety na całym świecie, ponieważ ponad 20 proc. ze sprzedaży przekazywana jest na działania na rzecz ich lepszej przyszłości.Świadome wybory PolekWedług badań Avon coraz więcej Polek kieruje się ekologicznymi wartościami podczas zakupów. Aż 66 proc. z nas przyznaje, iż ekologiczne aspekty perfum wpływają na decyzje. Co więcej, aż 47 proc. kobiet jest gotowych zapłacić więcej za produkty tworzone w sposób zrównoważony i etyczny.Warto pamiętać, iż nie tylko zapach ma znaczenie! Dla 61 proc. istotne jest, aby kosmetyki, które wybieramy, nie były testowane na zwierzętach. To świadome podejście wprowadza nowe standardy w branży kosmetycznej. Dodatkowo, aż 46 proc. Polek zwraca uwagę na zrównoważone pozyskanie składników, a 39 proc. poszukuje produktów z łatwym do recyklingu opakowaniem.


Miłość Polek do perfum Fot. Materiały promocyjne


Dlatego warto zwrócić uwagę na perfumy Avon! Wszystkie z nich są zatwierdzone w programie Leaping Bunny, co oznacza, iż są w pełni cruelty-free. Zostały stworzone z najlepszych, dobrych dla środowiska składników, co gwarantuje ich ponadprzeciętną jakość. Produkowane są lokalnie w fabryce Avon w Garwolinie, wspierając tym samym krajową gospodarkę i minimalizując ślad węglowy.*Badania Future od Beauty Trend 2024: Fragrance Edition, Globalny raport Avon - oparty na badaniach przeprowadzonych przez markę w 2024 roku na próbie ponad 7 tysięcy kobiet z 7 państw w tym również Polsce (na próbie 1 tyś., respondentek).Materiał promocyjny marki Avon.
Idź do oryginalnego materiału