FILA debiutuje w świecie fast-foodów, dzięki współpracy z Burger Kingiem

nowymarketing.pl 1 rok temu
Burger King oraz marka odzieżowa FILA połączyły siły, by stworzyć kampanię prezentującą nową kolekcję sneakersów FX-33, czapek i innych podobnych akcesoriów modowych. fot. screen z YT
Popularne marki nawiązały współpracę, inspirowaną miejskim stylem życia. Głównym znacznikiem reklamowanej kolekcji jest żywioł ognia, który zrewolucjonizował branżę fast-foodów. Burger King w dawnych latach zwiększył swoją przewagę konkurencyjną, dzięki wprowadzeniu płomienno-grilowego smaku do swoich burgerów.
– Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy FILA x Burger King. Uważam, iż jest to jedna z najbardziej niezwykłych kolaboracji ostatnich czasów. Udało nam się twórczo i oryginalnie połączyć dwie kultowe marki i stworzyć ekskluzywne produkty, które łączą w sobie charakterystyczne elementy dwóch wielkich historii – powiedział Adriana Magalhães David, dyrektor...
Idź do oryginalnego materiału