Ewa Strulak (LOVI): U nas projektanci dosłownie wstają od biurek by odwiedzić rodziny w ich domach

nowymarketing.pl 1 rok temu
Czym jest Polityka Dobrego Designu zainicjowana przez markę LOVI? Czy rodzice małych dzieci chętniej kupują produkty zaprojektowane w Polsce? Jak promować produkty dla niemowląt w social mediach? O marketingowych działach marki LOVI rozmawiamy z Ewą Strulak – head of design w LOVI. W marce LOVI wystartowaliście z komunikacją Polityki Dobrego Designu. Czym jest adekwatnie ten projekt?
Polityka Dobrego Designu to program, który zrodził się w momencie kształtowania roli działu design w marce LOVI. Na początku był to nasz wewnętrzy kodeks, który opracowałyśmy wspólnie z koleżanką z działu, projektantką wzornictwa przemysłowego Agnieszką Tomalczyk. Potrzebowałyśmy uchwycić co design oznacza dla LOVI, jaka jest nasza misja i jak będziemy realizować nasze cele. jeżeli chodzi o projektowanie, przyświeca nam idea, aby tworzyć produkty, które nie są zbędnymi gadżetami czy efektem przypadkowych możliwości masowej produkcji. Naszą misją było poznać i odpowiedzieć na realne...
Idź do oryginalnego materiału