W dobie dużej konkurencji coraz trudniej wyróżnić produkty na półce sklepowej, aby zostały zauważone przez potencjalnych klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o estetykę opakowań, których nieodłącznym elementem są etykiety produktowe. Profesjonalnie wykonane etykiety niewątpliwie wpływają na wizerunek marki oraz produktu. Powinny być wykonane solidnie oraz posiadać oryginalną i estetyczną grafikę.
Co powinno znaleźć się na etykiecie produktu?
W zależności od sektora gospodarki, na etykiecie powinny znaleźć się m.in. dane pozwalające na identyfikację producenta, importera, ilości sztuk, składu, wartości odżywczych, kodów kreskowych, oznaczeń EU oraz danych kontaktowych. Etykiety muszą zawierać wszystkie niezbędne informacje oraz być dokładnie i czytelnie przygotowane, aby nie wprowadzać klienta w błąd. Powinny być również wykonane na wysokiej jakości wydruku, aby dobrze odzwierciedlać kolory i drobne elementy.
Etykiety produktowe – rodzaje:
- etykiety informacyjne przeznaczone dla różnych sektorów gospodarki na produkty i opakowania o szerokim zastosowaniu
- etykiety handlowe zawierające dane identyfikacyjne produktów, najczęściej opis i kod kreskowy
- etykiety wizerunkowe tworzące wizerunek marki i produktu, dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
Jeśli chcecie dobrać etykietę do produktu lub opakowania, która na pewno przyciągnie wzrok klientów oraz pozwoli wyróżnić się na sklepowej półce, polecam odwiedzić drukarnię ETYKAT w Warszawie. Firma oferuje profesjonalnie wykonane etykiety samoprzylepne w różnym rozmiarze, kształcie, a także końcowym wykończeniu (całą ofertę znajdziecie na stronie https://www.etykat.pl ). Do wydruku wykorzystuje m.in. ekologiczne tusze, których wysoka jakość sprawia, iż etykieta zachowuje żywe kolory oraz swój doskonały wygląd pomimo upływu czasu.
WARTO PRZECZYTAĆ:
Jak zarabiać na sprzedaży online ?
Co oznacza system zarządzania magazynem ?
Gabloty informacyjne – doskonała wizytówka firmy