E-commerce na przełomie 2022/2023

nowymarketing.pl 1 rok temu
Które kampanie e-sklepów okazały się najciekawsze w 2022 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-commerce w 2023 roku? Przeczytaj pozostałe podsumowania roku 2022fot. depositphotos.com
E-commerce na przełomie 2022/2023 podsumowują: Tadeusz Żórawski z Molecular BBDO; Kacper Gugała z Shopware; Paulina Radzimirska z e-point SA.; Wojciech Tomaszewski z Answear.com SA; Marcin Kordowski z Kordowski Digital; Bartosz Załuski; Magdalena Węcłaś, Maciej Marczak i Jagoda Złakowska z Kreatik.


Tadeusz Żórawskiglobal ecommerce strategy director, Molecular BBDO, juror Effie Poland 2022
3 najciekawsze akcje/kampanie e-sklepów z 2022 roku w Polsce
Shopee – przykład z kategorii ‘do analizy’ – firma rodem z Singapuru postanowiła zalać Polskę reklamami w podobnym stylu jak kiedyś Media Expert, którego ‘włączamy niskie...
Idź do oryginalnego materiału