Badania pokazują, iż stale rośnie liczba klientów, którzy robią zakupy online. O ile w 2018 roku kwestia ta dotyczyła 76% kupujących, o tyle w 2024 roku odsetek wynosił już 93%.[1] Co może być zaskakujące, w ostatnich 12 miesiącach Polacy najchętniej kupowali przez internet żywność – taką odpowiedź wskazało aż 48% e-konsumentów.[2] Oznacza to, iż przyjęcie strategii omnichannel sukcesywnie staje się biznesową koniecznością również dla firm z branży retail. Sprzedawcy, […]
E-commerce a sprzedaż omnichannel: Jak sieci będą łączyć zakupy online i offline?
admonkey.pl 2 miesięcy temu
Zdjęcie: omnichannel
- Strona główna
- Kuchnia
- E-commerce a sprzedaż omnichannel: Jak sieci będą łączyć zakupy online i offline?
Powiązane
Atrakcje, koncerty i degustacje podczas targów w Zatorze
2 godzin temu
Polecane
Omijaj z daleka. Wszystkie części są śmiertelnie trujące
1 godzina temu
Zioła a cukrzyca
1 dzień temu