Platformy DXP na dobre zrewolucjonizowały rynek marketingu na świecie. Możliwość łatwego zarządzania treściami, bezpośredniego dotarcia do klienta i dopasowania treści do konkretnych potrzeb sprawiają, iż DXP jest nie tylko teraźniejszością, ale też przyszłością marketingu. Współczesny internet oferuje adekwatnie nieograniczone możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Taka sytuacja sprawia, iż prowadzenie biznesu może wydawać się łatwiejsze niż kiedykolwiek, jednak niesie też ze sobą wiele niebezpieczeństw. Jednym z nich jest niedopasowanie oferty do odbiorcy mogącego przynieść firmie największe zyski. Odpowiedzią na ten problem jest DXP (Digital Experience Platform), czyli platformy umożliwiające firmom optymalizację cyfrowej podróży i doświadczeń klientów, a także zarządzanie wszystkimi treściami i kampaniami w jednym miejscu.
Skąd się wzięły platformy DXP?
Powstanie DXP wiąże się bezpośrednio z istnieniem systemu typu CMS (Content Management...