Dove inicjuje trend w opozycji do popularnego filtra upiększającego

nowymarketing.pl 1 rok temu
Upiększający filtr z TikToka „Bold Glamour" robi furorę wśród użytkowników portalu. Tymczasem Dove ruszyło z kampanią #TurnYourBack, która pokazuje, iż jesteśmy piękni tacy, jacy jesteśmy w rzeczywistości. Filtry w social mediach od początku starają się jak najbardziej imitować prawdziwy makijaż (i efekty chirurgii plastycznej), ale chyba dopiero popularny ostatnio na TikToku ostatnio „Bold Glamour" przeraził i zachwycił wszystkich swoim realizmem. Okazuje się, iż być może niedługo nie będziemy w stanie rozpoznać, czyja twarz w social mediach jest prawdziwa, a która poddana efektowi filtra.
Osoby, które wypróbowały filtr „Bold Glamour", mają „po przemianie" zdecydowanie większe niż w rzeczywistości ustom, szczuplejszy nos, wygładzoną skórę i pełen make up. Niektórzy się zakochali w tym efekcie, a inni twierdzą, iż używanie takich filtrów może pogłębiać kompleksy na punkcie swojego wyglądu...
Idź do oryginalnego materiału