Domki na wodzie – sposób na romantyczny weekend

grafywpodrozy.pl 5 miesięcy temu
Zdjęcie: Domki na wodzie - sposób na romantyczny weekend

Tym razem przedstawiamy HT Houseboats pływający apartament na jeziorze Jamno w Mielnie. To chyba najbardziej romantyczny nocleg, jaki mieliśmy okazję recenzować. jeżeli chcesz zaskoczyć swoją drugą połówkę, to zorganizuj weekendowy wypad nad morze. Przez olbrzymie okno do waszej sypialni zaglądać będzie księżyc, a fale na jeziorze napędzane wiatrem znad morza rozkołyszą wasz przytulny domek. Łóżko ukołysze was do snu, a szum fal będzie kołysanką.

Nasz pływający domek

Woda za oknem

HT Houseboats oferuje kilkanaście apartamentów położonych na jeziorze Jamno w Mielnie na pływających platformach. Efekt jest niesamowity. Zwłaszcza kiedy dodamy do tego olbrzymie panoramiczne okna. Pokoje w poszczególnych domach są różnie umeblowane. Są takie, gdzie podwójne łóżko małżeńskie ustawione jest w narożniku panoramicznych okien sięgających od podłogi po sufit. Daje to wrażenie żeglowania samym łóżkiem po wodach jeziora. W naszym apartamencie w takim miejscu znajdowała się wanna z hydromasażem. Kąpiel w gorącej wodzie tuż przy jeziorze zapewniało niesamowite przeżycia. Dodaliśmy pianę i Maks stwierdził, iż przez cały dzień nie rusza się z domu. Największą radochę sprawiły mu przepływające tuż obok wanny kaczki i łabędź. I pomyśleć, iż oknem wcale nie było ciepło. Silny wiatr rozkołysał nasz cały domek. Poczuliśmy, się jakbyśmy żeglowali jachtem.

Salon unosi się wodzie
Efekt WOW

Nasz apartament

Pływający domek, w którym spędziliśmy weekend, składał się z dużego salonu z łóżkiem małżeńskim i wanną stojąca tuż przy oknie. Do dyspozycji mieliśmy również fotel z masażem. Drugi pokój był mały, ale jako sypialnia dla Maksa sprawdził się świetnie. Na wyposażeniu apartamentu mieliśmy:

• telewizor
  • wi-fi
  • express do kawy
  • łazienkę z prysznicem i sauną
  • klimatyzację
Fotel z masażem był ciągle zajęty przez Maksa

Rano pod drzwi apartamentu dostarczane było śniadanie w specjalnym wiklinowym koszu. W niektórych apartamentach zamontowano kominki. To świetna opcja na zimę. My za to mieliśmy własny taras na dachu domku. Z wysokości mogliśmy podglądać ptaki na jeziorze.

Taras na dachu naszego domku
Wspaniałe widoki z dachu

Udogodnienia i atrakcje dodatkowe

• parking
  • plac zabaw dla dzieci
  • plac zabaw dla psów (zwierzęta w tym miejscu są mile widziane, trzeba tylko zapłacić 70 zł
  • kajaki, rowerki wodne, deska SUP (maj – październik)
  • miejsce na ognisko
  • boisko do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej, badmintona
  • kort tenisowy
  • bilard, ping-pong i stół do gry w piłkarzyki
  • Ogólnodostępna sauna na wodzie
  • Rowery miejskie dla dorosłych
  • Motorówki elektryczne, deski SUP, kajaki, rowerki wodne (dostępne od maja do października)

Niesłychanie romantycznie

Istnieje jeszcze oferta specjalna. Możesz wybrankę serca zaskoczyć jeszcze bardziej, zamawiając pokój udekorowany balonami w kształcie serca, bukietem kwiatów i łóżkiem obsypanym płatkami róż.

Położenie

Domki unoszą się na wodach jeziora Jamno w Mielnie. To dziewiąte pod względem wielkości jezioro w Polsce. Na przeciwległym brzegu położony jest Koszalin. W nocy światła miasta odbijały się w wodzie. Do plaży nad Bałtykiem mieliśmy bardzo blisko. Około 300 metrów do ulicy, i za moment byliśmy na ścieżce prowadzącej przez wydmy. Dojście do morza zajmowało 5 minut. Czy jest tu ktoś, kto nie lubi nadbałtyckich plaża. W Mielnie jest ona wyjątkowo szeroka i piękna. Klasyczne nadmorskie kadry fotograficzne ciągle nas bawią. Mieliśmy okazję trochę poszaleć.

Atrakcje w okolicy

Oczywiście na fanów nadmorskich atrakcji czeka Mielno, które zwłaszcza w okresie ma wiele do zaoferowania. Lokali, w których się zabawicie i potańczycie, jest mnóstwo. My polecamy zupełnie inną atrakcję. Zachęcamy do odwiedzenia Muzeum Zimnej Wojny w Podborowie i zobaczyć unikat na skalę europejską, czyli radzieckie schrony na głowice atomowe. Oryginalne wyposażenie zachowało się w 90 procentach. Tu cały nasz artykuł – Muzeum Zimnej Wojny w Podborsku – sowiecki schron z głowicami nuklearnymi

MUZEUM ZIMNEJ WOJNY W PODBORSKU

Zapraszamy do naszego Interaktywnego przewodnika po Polsce. Mapa ułatwi nawigację po naszych artykułach. Każde zaznaczone na mapie miejsce posiada aktywny link, który przeniesie was do obszernego artykułu. Fotki, historia, zabytki, legendy, godziny otwarcia muzeów, ceny biletów i wiele przydatnych wskazówek. Z mapą planowanie podróży po Polsce staje się proste. To prawie 200 opisanych dokładnie miejsc. W przypadku niektórych miast znajdziecie obszerny przewodnik. I oczywiście mnóstwo fotek, które uwielbiamy robić. Zapraszamy do podróży z nami. Mapa pozostanie zawsze jako pierwsza publikacja na naszej stronie. Będzie zawsze pod ręką. Zaglądajcie tu, ponieważ będziemy cały czas nasz przewodnik rozwijać i uaktualniać.