Kalendarze firmowe ułatwiają codzienną organizację pracy i mogą służyć do promowania marki poza murami firmy, zwłaszcza jeżeli są spersonalizowane. To świetne narzędzia promocyjne, które choćby w dobie nowoczesnych technologii są bardzo cenione. Korzyści z posiadania kalendarza książkowego jest bardzo wiele. W tym artykule przybliżamy 5 najważniejszych zalet!
Eleganckie i praktyczne akcesorium
Kalendarze firmowe, szczególnie w wersji książkowej, są wciąż bardzo popularne ze względu na praktyczność. Ułatwiają perfekcyjną organizację czasu i umożliwiają szybkie sporządzanie notatek w profesjonalny sposób. Przyznasz, iż pisanie na telefonie na służbowym spotkaniu nie jest eleganckie? Kalendarz książkowy buduje ekspercki wizerunek i pozwala w taktowny sposób notować ważne informacje, kiedy tylko jest taka potrzeba. Co więcej – nie potrzebuje dostępu do sieci ani ładowania, więc w każdej chwili melduje pełną gotowość do użytku.
Personalizowany kalendarz firmowy jako biznesowa wizytówka
Duża popularność kalendarzy firmowych nie bierze się znikąd. Możliwość personalizacji terminarzy i umieszczenia na okładce lub stronie frontowej firmowego logo, hasła reklamowego czy po prostu nazwy firmy sprawia, iż produkt staje się elegancką wizytówką. Co więcej, producenci pozwalają na dopasowanie estetyki do identyfikacji wizualnej marki i wybranie różnych form terminarzy. W ofercie renomowanych firm są m.in.:
● kalendarze książkowe,
● kalendarze biurkowe,
● kalendarze trójdzielne,
● kalendarze ścienne.
Każdy z tych produktów może stać się wizytówką Twojej firmy. Godne polecenia są różnego typu personalizowane kalendarze firmowe z firmy Kalendarze CSK.
Modny dodatek i stylowe uzupełnienie miejsca pracy
Współczesne drukarnie kalendarzy firmowych dbają nie tylko o aspekty praktyczne produktów, ale i stronę wizualną. Modny, stylowy wygląd to kolejna zaleta tego typu produktów. Wykonywane na zamówienie kalendarze firmowe są dla wielu przedsiębiorców czy biznesmenów eleganckim dodatkiem, budującym wizerunek profesjonalisty. Zawieszone na ścianie w biurze czy postawione na biurku kalendarze współtworzą też wystrój eleganckiego miejsca pracy. Te aspekty są ważne dla wszystkich, kto dba o wywieranie pozytywnego wrażenia.
Obecnie najmodniejsze są produkty z tradycyjnymi okładkami skóropodobnymi i matowym wykończeniem. Modne są również materiały, które imitują korek, drewno albo choćby naturalny i szlachetny kamień. Obszycia i okucia narożników to stylowe detale. Podobnie jak gumka zamykająca i blaszka krawędziowa z imieniem i nazwiskiem właściciela.
Reklama, która działa każdego dnia
Choć era cyfrowa przynosi zupełnie nowe możliwości w zakresie reklamy i marketingu, to nie warto zapominać o sprawdzonych metodach. Kalendarze firmowe z logo utrwalają wizerunek, zwiększają świadomość brandu i zapewniają lepszą rozpoznawalność marki. Są używane każdego dnia, co zwiększa prawdopodobieństwo, iż ktoś zauważy nazwę Twojej firmy albo skojarzy logo. Możesz wykorzystać je do promocji firmy na spotkaniach branżowych, konferencjach czy targach biznesowych. Będą nośnikiem reklamy przez cały rok!
Gustowny prezent i uprzejmy upominek
Wykonywane na zamówienie kalendarze firmowe świetnie sprawdzają się jako nośnik reklamy, ale mogą stać się też upominkiem, np. dla wszystkich pracowników, kontrahentów, dostawców czy podwykonawców. Wręczenie takiego prezentu to miły gest i wyraz sympatii. To jednak nie wszystko. W środowisku biznesowym wręczenie kalendarza może pomóc przełamać bariery i pomóc w nawiązywaniu współpracy. Kalendarze firmowe możesz też wykorzystać podczas konkursów czy jako dodatek do prezentów z okazji różnego rodzaju świąt.
Artykuł sponsorowany