Upominki nawiązujące do motywów, tradycji i historii Polski są najlepszą formą promocji naszego kraju. W ofercie ALL- PRO POLSKA są eleganckie wyroby ze skóry z miniaturą polskiej flagi, szykowane tekstylia z symbolami narodowymi, atrakcyjne czapeczki z wyhaftowanym napisem Polska, gustowne przybory do pisania, zestawy walizek w narodowych barwach z godłem Polski oraz najlepsze słodycze i miody o różnych smakach.
Na pierwszych w kraju Targach Produktu Turystycznego w Krakowie 5 – 6 września ALL- PRO POLSKA wystawi czekoladki i serwetki jako atrakcyjne upominki dla turystów krajowych i zagranicznych. Swoimi produktami chce zainteresować dystrybutorów oferujących suweniry z Polski.
– Jesteśmy głęboko przekonani, iż zaangażowanie z nasz projekt oferujący produkty promujące Polskę będzie korzystne zarówno dla handlowców jak i turystów – przekonuje Zbigniew Grzeszczuk z ALL PRO POlska. – Nasze wieloletnie doświadczenie z zakresu analizy rynków, i współpracy z polskimi dostawcami pozwala realizować profesjonalnie promocyjne przedsięwzięcia. W ich wyniku ALL- PRO POLSKA zastała poproszona o koordynowanie dostaw przedmiotów promocyjnych z Polski dla koncernu japońskiego w miejsce nabywanych powszechnie chińskich wyrobów. To jest wyjątkowa szansa na promocję naszego kraju w dużej skali i na rozpoznawalność polskiej marki.
Przez ostatnie lata instytucjonalna promocja Polski opierała się na pomalowaniu jachtu w barwy narodowe, która zakończyła się fiaskiem. Przyniosło to więcej strat wizerunkowych niż korzyści, dlatego należy skończyć z takimi pomysłami i ciupagami z Kołobrzegu, jako pamiątek z Polski, a podjąć racjonalne działania, które wzmocnią wizerunek naszego kraju na świecie.
ALL-PRO Polska zachęca wszystkich do aktywnej współpracy. Razem można więcej!