- Kupująca poprosiła o wysyłkę za pośrednictwem jednej z firm kurierskich. Sprzedająca podała rozmówczyni swoje dane. Następnie otrzymała maila z linkiem „do potwierdzenia zamówienia”. Nic niepodejrzewająca kobieta kliknęła w link, po czym została przekierowana na stronę, która wyglądała jak strona firmy kurierskiej. Podczas próby zaakceptowania zamówienia, pojawił się błąd transakcji. Po chwili kobieta odebrała telefon od rzekomego pracownika banku. Mężczyzna poinformował ja o odnotowaniu nieudanych prób transakcji w banku. Pod pretekstem usunięcia błędów, polecił kobiecie ponowne kliknięcie w link z firmy kurierskiej i wpisanie kilka kodów systemu płatności
Ciechanowianka próbowała sprzedać ubrania. Straciła prawie 17 tysięcy złotych
- Kupująca poprosiła o wysyłkę za pośrednictwem jednej z firm kurierskich. Sprzedająca podała rozmówczyni swoje dane. Następnie otrzymała maila z linkiem „do potwierdzenia zamówienia”. Nic niepodejrzewająca kobieta kliknęła w link, po czym została przekierowana na stronę, która wyglądała jak strona firmy kurierskiej. Podczas próby zaakceptowania zamówienia, pojawił się błąd transakcji. Po chwili kobieta odebrała telefon od rzekomego pracownika banku. Mężczyzna poinformował ja o odnotowaniu nieudanych prób transakcji w banku. Pod pretekstem usunięcia błędów, polecił kobiecie ponowne kliknięcie w link z firmy kurierskiej i wpisanie kilka kodów systemu płatności