Wizaz.pl to dziś prawdziwa ikona w portfolio Burda Media Polska – marka, która od miesięcy nie schodzi z podium w kategorii moda i uroda. To miejsce, gdzie spotykają się różne pokolenia kobiet – te, które pamiętają początki Wizażu, i te, które dopiero odkrywają jego świat. Wizażanki wymieniają tu opinie, dzielą się doświadczeniami i testują na własnej skórze kosmetyki, które podbijają polski rynek, a redakcja i Biuro Reklamy dbają, by wszystko miało ekspercki, kreatywny i inspirujący wymiar.
W kwietniu serwis świętował 15-lecie kultowej nagrody KWC (Kosmetyk Wszech Czasów), a 25. urodziny były pięknym dopełnieniem tego jubileuszowego roku – symbolicznym potwierdzeniem, iż Wizaż nie tylko ewoluuje, ale robi to w najlepszym możliwym kierunku. Huczna gala odbyła się 9 października w wyjątkowej przestrzeni warszawskiego Ufficio Primo.
Już na początku gali ze sceny popłynęły ciepłe słowa wdzięczności dla wszystkich, którzy przez lata współtworzyli Wizaz.pl – tych, którzy stoją na pierwszej linii redakcyjnego frontu, i tych, którzy wspierają markę zza kulis. Lista osób zasługujących na podziękowania była naprawdę imponująca, bo Wizaz.pl od zawsze ma wokół siebie grono wiernych przyjaciół i partnerów. Szczególne słowa uznania trafiły do Poczty Polskiej – wieloletniego partnera serwisu, który z dbałością i punktualnością godną złotej gwiazdki dostarcza przesyłki do testowań w Klubie Recenzentki, sprawiając, iż każda paczka z kosmetykami dociera do Wizażanek z odrobiną magii.
Ale partnerów, którzy razem z Wizaz.pl celebrowali urodziny było znacznie więcej. To m.in. Awesome Cosmetics, Batiste, Bielenda Group, Bottica, Braun, Cocolita, Collistar, Douglas Collection, Evree, Foxy, Garnier, Icon16, il Salone, Invisibobble, Kimoco, Listerine, Lirene, Neboa, Neutrogena, NF, Phlov, Remington, Routines, Seysso, Suntago Wellness&spa, Syoss, Tangle Teezer, Trena, Verona, Yves Rocher, Ziaja.
W trakcie gali wręczono także nagrody "Jestem sobą". To akcja, w której mowa o samoakceptacji, miłości do własnego ciała, dojrzałości, sile. W tegorocznej edycji użytkowniczki Wizaz.pl nagrodziły osobowości ze świata social mediów w 4 kategoriach: cielesność, pro-aging, skinpositivity oraz siła indywidualności i wyzwolenie z filtrów.
W kategorii "cielesność" laureatką została Kaja Gołuchowska.
W kategorii "pro aging" statuetkę otrzymała Dorota Świętonowska.
Zwycięstwo w kategorii "siła indywidualności, wyzwolona z filtrów" odniosła Karolina Brzuszczyńska.
Z kolei statuetkę w kategorii "skin positivity" odebrała Aleksandra Cedro.
Nie zabrakło także nagród przyznanych przez redaktor naczelną Wizaz.pl - Martę Średnicką.
W kategorii "Ikony wsparcia kobiet" były to statuetki dla marek, które walczą o głos, prawa i przestrzeń do samorealizacji kobiet.
Otrzymały je marki: L'Oreal Paris, ponieważ jej hasło „Jesteś tego warta” stało się jednym z najbardziej przełomowych sloganów w historii beauty. To ponadczasowy manifest kobiecej wartości i siły. Avon, która od prawie 140 lat wspiera kobiety w dbaniu o zdrowie, urodę i niezależność. Angażuje się również w walkę z rakiem piersi i sprzeciwia się przemocy. Szchwarzkopf, która promuje hasło "For Every You", pokazując, jak ważna jest indywidualność, różnorodność i autentyczność.
W kategorii "Zmiana definicji piękna" wyróżniono marki, które odważnie pokazują, iż piękna nie da się zamknąć w jednej definicji. Rossmann otrzymał wyróżnienie za budowanie wspólnoty wokół zdrowia, urody i troski o kobiety. Danucera została wyróżniona za narrację, która pokazuje, jak istotny w dbaniu o siebie jest język wsparcia i edukacja. Oferuje ona skuteczne rytuały oraz uczy technik świadomej pielęgnacji.
W kategorii "Siła polskich marek" wyróżniono brandy, które udowadniają, iż polska myśl beauty może inspirować na całym świecie.
Inglot - za połączenie odwagi w wyznaczaniu trendów, umiejętność globalnej ekspansji oraz za jakość, pełen profesjonalizm i autentyczną pasję do piękna.
Bella za przełamywanie tabu, edukację i wspieranie młodych kobiet, co ma odzwierciedlenie w akcji "Okres no stress".
Ziaja, która od lat wspiera kobiety oferując skuteczną i dostepną pielęgnację.
AA Sensitive Beauty Products innowację, skuteczność i troskę o skórę wrażliwą Polek, którą roztacza nam nami od 40 lat.
Redaktor naczelna, Marta Średnicka wyróżniła również marki w kategorii: "Nowe pokolenie wsparcia i beauty". To je wyróżnia bliskość natury, autentyczność i świadomość. Neboa „Respect Nature” to nie tylko hasło tej marki, ale przede wszystkim filozofia. Marka pokazuje, iż pielęgnacja może iść w parze z troską o planetę, odpowiadając na potrzeby nowoczesnych konsumentek.
BasicLab Cosmetics z kolei wyznacza standardy w trendzie "science-based beauty" poprzez uczenie świadomej pielęgnacji.
Z okazji 25-lecia Wizaz.pl powstał też wyjątkowy set kosmetyków do ust. A było to możliwe dzięki połączeniu sił z marką My Buddy.
Było to ogromne wyzwanie, aby zdążyć z premierą na to wydarzenie, ale udało się i jestem wdzięczna, iż możemy w tym wyjątkowym dniu oddać w Państwa ręce efekty naszej pracy. Zależało nam na stworzeniu kosmetyków przyjemnych w stosowaniu, przystępnych cenowo i na tyle kompaktowych, aby mogły nam towarzyszyć na co dzień. Bo wierzymy, iż kluczem do pięknych i młodo wyglądających ust jest regularność pielęgnacji. I tak powstała kolekcja o apetycznym aromacie owoców leśnych, który wygrał w plebiscycie Wizażanek – peeling, serum i masełko do ust. Produkty pozwalają na stworzenie odmładzającego rytuału w 3 krokach, bo wierzymy, iż usta jako symbol kobiecości zasługują na więcej troski z naszej strony niż szybka pomadka w biegu. Zachęcamy do testowania i dzielenia się opiniami, a już od jutra linia będzie dostępna wyłącznie w drogerii Cocolita.pl - mówiła Alicja Czapiewska, Brand Manager marki MyBuddy.
Wieczór uprzyjemnił występ Natalii Nykiel i Marcina Maciejczaka.
Po uroczystej gali, na gości czekały specjalne strefy partnerów, na których mogliśmy nie tylko poznać ich produkty, ale też wziąć udział w ciekawych aktywnościach, a choćby wygrać upominki. W strefie Suntago i marki Ziaja czekały na nas także... masaże!
Poczta Polska dawała nam możliwość wysłania życzeń dla Wizaz.pl i wygrania zestawu kosmetyków stworzonych we współpracy serwisu i marki MyBuddy.
Różowy van należał do marki Kimoco. Przyciągał uwagę swoim kolorem i zachęcał do przetestowania kosmetyków brandu z linii Glass Skin. W tej przestrzeni każdy mógł też zrobić sobie zdjęcie polaroidowe z przyjaciółką.
Dalej nie zwalniano tempa. Mogliśmy bliżej poznać asortyment takich marek, jak Braun, Seysso czy Remington, gdzie na nas czekały upominki, a także karuzela z nagrodami, takimi jak urządzenia marek.
A co z kosmetykami? Ich dalej też nie brakowało. Jesteście ciekawi najnowszych perfum Kuby Błaszczykowskiego? Sprawdziłyśmy każdy z nich i jesteśmy nimi zachwycone. Każdej z nas przypadł do gustu inny i już planujemy wybrać się po nie do Rossmanna.
Uwagę przykuwała także strefa marki Neboa, na której to zaprezentowano to, co marce szczególnie przyświeca - ochrona środowiska. Dzięki specjalnym ekranom przenosiliśmy się do wodnego świata, a na każdego, kto chciał sprawdzić na własnej skórze produkty marki, czekała maszyna losująca, w której do zgarnięcia były kosmetyki.
A może tak produkty z winogron? Te zaprezentowała nam marka Bottica. Chyba nie było osoby, która by się nie zachwyciła jej nowością - masłem do ciała, które otula, wygładza i regeneruje skórę.
Dalej czekały na nas nowości (i nie tylko) od marki Yves Rocher. Tutaj też każdy mógł zakręcić maszyną losującą i sprawdzić, jaki produkt przypadnie mu do testów.
Atmosfera była gorąca, ale każdy mógł liczyć na szybką poprawkę fryzury dzięki strefie marki INVISIBOBBLE, na której nie zabrakło także produktów do pielęgnacji włosów z portfolio New Flag Pro.
Jesteśmy gotowi na kolejne 25 lat!












