Cate Blanchett ambasadorką Uniqlo. Ale to jej misja poza ekranem robi największe wrażenie

groszki.pl 4 dni temu
Nie podlega wątpliwości, iż wybór Cate Blanchett na globalną ambasadorkę Uniqlo jest wyrazem intencji marki - posunięciem, które podkreśla jej zaangażowanie w ponadczasowy design, dostępność i pozytywny wpływ społeczny. Jak sama gwiazda skomentowała taką decyzję światowego giganta odzieżowego?

Uniqlo ogłosiło właśnie nawiązanie nowej, ważnej współpracy – laureatka Oscara i działaczka humanitarna Cate Blanchett dołącza do marki jako globalna ambasadorka, współpracując z legendą tenisa Rogerem Federerem w promowaniu filozofii LifeWear.

REKLAMA

Uniqlo zatrudnia Blanchett. Ale to nie czerwony dywan jest tu najważniejszy

W oficjalnym oświadczeniu założyciel i dyrektor generalny Uniqlo, Tadashi Yanai, pochwalił Blanchett nie tylko jako jedną z najlepszych aktorek swojego pokolenia, ale także jako osobę, której wartości są zgodne z ideałami marki:

Jej pasja i zaangażowanie... jako wzór do naśladowania dla kobiet... jej wieloletnie zaangażowanie w sprawy humanitarne i środowiskowe... Dzięki naszej współpracy będziemy wspólnie działać na rzecz pozytywnych zmian na świecie.

- skomentował mężczyzna.

Cate Blanchettshutterstock.com / lev radin

Sama Blanchett podkreśliła, co skłoniło ją do współpracy:

Cenię ambicję Uniqlo, chęć przyczynienia się do poprawy jakości życia poprzez odzież LifeWear: ponadczasowy design, perfekcyjną prostotę, przystępną cenę, dostępność, wysoką jakość i trwałość... wspieranie następnego pokolenia... walkę z globalnym kryzysem uchodźczym... przyczynianie się do bardziej sprawiedliwego świata.

- powiedziała aktorka.

Uniqlo i Blanchett: duet, który ubiera świat w lepsze jutro

Oprócz swojej bogatej kariery filmowej – z wybitnymi rolami w filmach „Tár", „Carol", „Blue Jasmine" i „Aviator" – Blanchett jest głęboko zaangażowana w działania humanitarne i kulturalne. Pełni funkcję ambasadorki UNHCR, zasiada w radzie Earthshot Prize, wspiera instytucje teatralne, inicjatywy środowiskowe oraz młodych artystów na całym świecie.

Warto sprawdzić: Te perfumy z Rossmanna pachną tak, iż można oszaleć. Jeden "psik", a zapach utrzymuje się godzinami

źródło: wwd.com/business-news, fastretailing.com

Idź do oryginalnego materiału