Cała JA – naturalne piękno w kampanii bielizny Dalia Ligerie

nowymarketing.pl 1 rok temu
Cztery piękne, różne kobiety wystąpiły w najnowszej kampanii bielizny Dalia Lingerie. Na planie spotkały się: youtuberka i karmiąca piersią mama Kinga (@thepinkrook), instagramerka Agata (@agatha_cybuchovska) z niepełnosprawnością, młoda influencerka Paulina (@paulina_mularczyk) i trenerka fitness po korekcie biustu Kasia (@wkondycji.pl). Ich wspólna energia i swoboda w prezentowaniu się w samej bieliźnie inspiruje, autentycznie zachęca do samoakceptacji i jest najlepszym dowodem na to, iż piękno nie ma jednego rozmiaru.
Ideą projektu było pokazanie klientkom Dalii, iż marka tworzy kolekcje z myślą o różnych sylwetkach, i iż dobrze dobrana konstrukcja bielizny, podkreśla kobiecość, dodaje...
Idź do oryginalnego materiału