Byliśmy bardzo elastyczni, jeżeli chodzi o dobieranie taktyki do okoliczności. Answear.com podsumowuje 2022 rok

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jaki był największy sukces marki Answear.com w 2022 roku? Przed jakimi wyzwaniami marka stanęła w ubiegłym roku? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2023 roku? Przeczytaj pozostałe podsumowania roku 2022
O roku 2022 dla marki Answear.com opowiada Kacper Barylski, communication manager w Answear.com.
Największy sukces w 2022 roku
Naszym największym sukcesem jest miejsce w którym się znajdujemy. Lubię metafory sportowe, dlatego porównując nas do drużyny piłkarskiej, wykazaliśmy się wysoką formą na wszystkich pozycjach, do tego byliśmy bardzo elastyczni, jeżeli chodzi o dobieranie taktyki do okoliczności. A było ich sporo: efekty covidowej izolacji, wojna w Ukrainie, recesja, inflacja i inne mało optymistyczne wskaźniki. Jako organizacja, a w zasadzie złożony organizm, potrafiliśmy na to wszystko odpowiednio zareagować. To dało nam siłę i...
Idź do oryginalnego materiału