By piękno było źródłem pewności siebie, a nie obaw i lęku- 20 lat misji Dove w trosce o #PrawdziwePiekno

zwierciadlo.pl 1 miesiąc temu
Zdjęcie: Fot. Materiały prasowe


Pewne siebie, autentyczne, dumne ze swoich ciał o różnych kształtach i odcieniach skóry, czujące się piękne takimi, jakie są. 20 lat temu, kiedy w mediach rządził ideał piękna oparty o nierealne standardy urody, marka Dove pokazała w reklamie, jak wyglądają prawdziwe kobiety. Od tego czasu wspiera ona prawdziwe piękno oraz pomaga kobietom i nastolatkom budować ich pewność siebie, uczy samoakceptacji i poczucia własnej wartości. Mimo ogromnej rewolucji technologicznej, jaka miała miejsce od 2004 r., Dove wciąż konsekwentnie realizuje swoją misję, by w swoich reklamach przedstawiać tylko rzeczywiste wizerunki kobiet, stając w obronie prawdziwego piękna.
Idź do oryginalnego materiału