Burberry w ogniu krytyki za kampanię z udziałem osoby po mastektomii

nowymarketing.pl 1 rok temu
W ramach walentynkowej kampanii Burberry opublikowało zdjęcie, na którym pojawiła się osoba z bliznami po zabiegu mastektomii. W odpowiedzi na rosnącą krytykę, fotografia gwałtownie zniknęła z mediów społecznościowych brytyjskiego domu mody. W ostatnich miesiącach, licząca już 167 lat marka Burberry, dąży do zaangażowania nowej, młodszej grupy odbiorców. Po nawiązaniu współpracy z streetwearową marką Supreme i wypuszczeniu kreatywnego spotu „Open Spaces”, Burberry postawiło kontrowersyjny krok, tworząc kampanię „B:Mine”.
Aktywacja ruszyła z końcem stycznia z okazji nadchodzących walentynek. W social mediach luksusowego domu mody zaprezentowano kilka ujęć obejmujących się i całujących się par, skąpo ubranych w modele z nowej kolekcji Burberry. Wśród nich pojawiło się zdjęcie, na którym jedna z osób odsłania klatkę piersiową z bliznami po zabiegu mastektomii.
Zdjęcie w krótkim czasie wywołało spore poruszenie w sieci, a wielu...
Idź do oryginalnego materiału