Brand purpose – budowanie nowej przewagi konkurencyjnej marek

nowymarketing.pl 1 rok temu
Obecnie marketerzy stoją przed nie lada wyzwaniami, m.in.: wyborem i wdrażaniem odpowiednich technologii, łączeniem umiejętności kreatywnych z analitycznymi czy nauką elastyczności i szybkości w odpowiadaniu na potrzeby klientów. Codziennie konsument ma przeciętnie styczność z dziesiątkami różnych marek wielu kategorii, a rolą marketera jest zbudowanie i utrzymanie nie tylko wyróżnialności marki, ale również spójności jej komunikacji od etapu świadomości po lojalność – przez cały przekrój lejka marketingowo-sprzedażowego.
Z perspektywy konsumenta produkty z całą gamą komunikatów związanych ze zrównoważonym rozwojem to niemal chleb powszedni. Zielone listki, informacje o śladzie węglowym czy takie wyrażenia jak: eco, 100% z recyklingu, green, towarzyszą nam w sklepach spożywczych, modowych i na opakowaniach środków kosmetycznych. Jednocześnie czytamy wiadomości o kolejnej firmie oskarżonej o greenwashing albo...
Idź do oryginalnego materiału