BOSS Bottled – przykład prawdziwej historii sukcesu – zdefiniował rynek męskich zapachów wprowadzeniem w 1998 roku pierwszej kompozycji zapachowej gourmand dla mężczyzn. Ta zdecydowana i nowoczesna, stylowa i wyjątkowa rodzina zapachów od dawna odzwierciedla ducha mężczyzny BOSS. Od czasu premiery oryginalnej ikony zapachowej marka BOSS ewoluowała, podobnie jak rozumienie sukcesu, który polega w tej chwili nie tylko na realizacji osobistych ambicji, ale także na docenianiu wkładu innych.
Trzy nowe twarze uosabiające ducha braterstwa
Od marzeń o sławie do społeczności fandomu – BOSS RECOGNIZE BOSS. W ramach gigantycznego przedsięwzięcia trzy wyjątkowe pierwszoplanowe osobistości – Bradley Cooper, Maluma i Vinicius Junior – zostały nowymi globalnymi ambasadorami marki BOSS Bottled Beyond. Ci inspirujący, utalentowani bohaterowie kampanii są liderami w swoich branżach – filmu, muzyki i sportu. Odzwierciedlają istotę braterstwa, która pokazuje, skąd mężczyźni BOSS czerpią inspirację i jak inspirują innych.
Stworzony w duchu dualizmu; stworzony, by trwać
Pierwszy imbirowo-skórzany zapach premium wyraża dwa oblicza zmysłowości: jedno – elektryzujące i świeże, drugie – głębokie i cielesne. Dualizm tych dwóch składników zrywa z rygorystycznym podziałem na nuty głowy, serca i głębi. W kompozycji współistnieją dwa potężne bieguny składników, które są zaprzeczeniem tradycyjnej piramidy zapachowej.
Stymulująca kompozycja imbiru stanowi wyrazisty, korzenny i afrodyzjakalny wymiar nadający zapachowi intensywną świeżość. Innowacyjna technologia ekstrakcji dwutlenkiem węgla w stanie nadkrytycznym, zastosowana do pozyskania tego wyjątkowego składnika, nadaje mu nowatorski, trwały charakter.
Tymczasem zmysłowość skóry o ziarnistej fakturze, bezpośrednio inspirowanej niszowymi składnikami, stanowi aspekt luksusowego wyrafinowania za sprawą ciepłej i uzależniającej aury, która wydaje się niemal spowijająca.
W przeciwieństwie do struktury klasycznej piramidy zapachowej, te dwie kompozycje wyłaniają się już w nucie głowy i utrzymują do samego końca, roztaczając zapach, który jest zarówno łatwy w odbiorze, jak i do utożsamienia się z nim.
Aby jeszcze bardziej przedłużyć jego trwałość, skomponowano go w znacząco wyższym stężeniu niż przeciętną wodę perfumowaną dla mężczyzn: można go zatem porównać do perfum lub absolutu. Ponadto formuła została wzbogacona w opatentowaną przez firmę Coty technologię – pochodną cukru, która działa jak naturalny utrwalacz, aby przedłużać zapach i zapewniać wydłużone doznania olfaktoryczne.
Wysokiej jakości składniki, duża koncentracja i wysokowydajna technologia – wszystko to zawarte w wodzie perfumowanej, zapewnia poczucie wysokiej jakości i wartości, które przewyższają oczekiwania odbiorców.
Ten dualizm imbiru i skóry ewoluuje w idealnej harmonii, zapewniając wyrafinowany i zarazem trwały efekt. Równowaga olfaktoryczna znalazła odzwierciedlenie w monogramie z podwójnym B, znaku rozpoznawczym marki BOSS i odważnym symbolu równowagi zapachu.
Koncepcja „BOSS RECOGNIZE BOSS” odnosi się również do trzech mistrzów perfumiarstwa z firmy DSM-FIRMENICH, którzy stworzyli BOSS Bottled Beyond. Kreatorzy wnieśli do tej współpracy najwspanialszy wkład osobisty, inspirując się jednocześnie procesem twórczym swoich kolegów po fachu. Daphne Bugey była pierwszą osobą odpowiedzialną za koncepcję zapachu. Wyobraziła sobie ostre, ale wyrafinowane stracie, które na nowo zdefiniuje kody męskości i połączy świat niszowego perfumiarstwa z atrakcyjnością bestsellera. Na podstawie tej koncepcji Franck Voelkl (kreator zapachów urodzony w Niemczech, a mieszkający w Nowym Jorku) wzbogacił zapach swoim europejskim kunsztem i drobiazgową znajomością rynku amerykańskiego, dzięki czemu nadał mu jeszcze bardziej wyrafinowany charakter i długotrwały urok. Z kolei Bruno Jovanovic wykorzystał swoją specjalistyczną wiedzę techniczną, aby przesunąć granice zapachu i wynieść jego trwałość na nowy, wyższy poziom.
Luksusowy, efektowny design, który wykracza poza dotychczasowe ramy
BOSS Bottled Beyond wyróżnia się nowymi, wysublimowanymi kodami, które nadają legendarnej sylwetce flakonu bardziej ekskluzywny i efektowny wygląd. Czarny, lakierowany, szklany flakon ma eleganckie wykończenie przypominające skórę. Zwieńczono go srebrzystoszarym korkiem. Promienny gradient czerni przechodzącej w dymną szarość dopełnia jego męski styl. Wygrawerowany monogram z podwójnym B podkreśla dualizm zapachu i nadaje mu nowoczesny charakter.
Zapach BOSS Bottled Beyond jest dostępny w następujących pojemnościach: 50 ml, 100 ml i 150 ml. Wszystkie można ponownie wypełniać dzięki wymiennemu wkładowi wody perfumowanej BOSS Bottled Beyond o pojemności 200 ml.
Gama i ceny
- BOSS Bottled Beyond EDP 50 ml Cena: 435 zł*
- BOSS Bottled Beyond EDP 100 ml Cena: 579 zł*
- BOSS Bottled Beyond EDP 150 ml Cena: 695 zł*
- BOSS Bottled Beyond EDP 200 ml REFILL Cena: 735 zł*
*Sprzedawca detaliczny ma pełną swobodę w kształtowaniu swojej polityki cenowej







