Billboardy 3D – jak marki wyróżniają się dzięki cyfrowej reklamie zewnętrznej?

nowymarketing.pl 1 rok temu
Cyfrowe billboardy 3D zyskują coraz większe znaczenie w świecie reklamy zewnętrznej. Jak nowoczesną technologię wykorzystują marki i gdzie możemy spotkać „ożywione” reklamy? Prezentujemy przegląd najciekawszych trójwymiarowych billboardów z ostatnich miesięcy. fot. news.samsung.com; YouTube.com/GameofThrones
Reklamodawcy coraz chętniej sięgają po zaawansowaną technologię, która skuteczniej przyciąga uwagę przechodniów. Spośród płaskich i statycznych billboardów wyróżniają się reklamy, które z założenia mają „wychodzić” z ekranów i dostarczać odbiorcy nowych wrażeń.
Nowoczesne reklamy cyfrowe powstają dzięki zastosowaniu techniki anamorfozy, czyli celowej deformacji obrazu. Sprawia one, iż animacja wyświetlana na płaskich ekranach LED wydaje się hiperrealistyczna, a do uzyskania efektu trójwymiarowości nie są potrzebne specjalne okulary czy zestawy VR.
Trójwymiarowe cyfrowe billboardy to w dużej mierze krótkotrwałe ekspozycje, jednak ze...
Idź do oryginalnego materiału