Bartek Bobczyński (Deloitte Digital): Brand Purpose to dialog marki z konsumentami

nowymarketing.pl 1 rok temu
M.in. o tym, co sprawia, iż rynek fashion stanowi ideale pole do prowadzenia badań w zakresie Brand Purpose i o markach najskuteczniej wykorzystujących Brand Purpose w swoich strategiach marketingowych rozmawiamy z Bartkiem Bobczyńskim — Marketing & Commerce Offering Leaderem w Deloitte Digital. fot. Materiały prasowe Deloitte Digital (B. Bobczyński)
Czym jest Brand Purpose?
Bartek Bobczyński, Marketing & Commerce Offering Leader: To swojego rodzaju fundament, wyższy cel marki, który ją napędza i definiuje, wykraczając poza czysto materialne motywacje. Z innej perspektywy Brand Purpose to nic innego jak dialog marki z konsumentami, z otoczeniem biznesowym, o przyjętej przez nią strategii zrównoważonego rozwoju, a także o tym, jak ona się urzeczywistnia, jak faktycznie marka ją realizuje. Brand Purpose ma dziś niezbywalne znaczenie środowiskowe, społeczne, niezależnie od tego, czy firma już podlega regulacjom w tym zakresie, czy jest to jeszcze przed nią.
Marki nie muszą być...
Idź do oryginalnego materiału