Balenciaga uruchomiła program odsprzedaży markowych ubrań

nowymarketing.pl 2 lat temu
Usługa odsprzedaży, obsługiwana przez Reflaunt, umożliwia łatwą i elastyczną sprzedaż produktów zakupionych wcześniej w sklepie Balenciaga. W ten sposób marka promuje ideę obiegu zamkniętego w modzie. fot. depositphotos.com
Zgodnie z ideą „Reduce, reuse, recycle” (z ang. ograniczaj, wykorzystuj ponownie, poddaj recyklingowi), Balenciaga uruchomiła własny program odsprzedaży, który pomaga przedłużyć cykl życia ubrań i akcesoriów. Usługa powstała dzięki współpracy marki z platformą Reflaunt, której inwestorem jest sam dyrektor generalny Balenciaga – Cédric Charbit.
Jak to działa?
W pierwszej kolejności sprzedawca powinien skontaktować się z marką, aby umówić się na bezpłatny odbiór rzeczy lub po prostu oddać je do jednego z salonów. Następnie Reflaunt zajmuje się uwierzytelnianiem, wykonaniem profesjonalnych zdjęć przedmiotów, wyceną oraz ich wysyłką do klientów, którzy poszukują...
Idź do oryginalnego materiału