Audyt UX w branży beauty. Jak poprawić doświadczenia klienta drogerii internetowej?

nowymarketing.pl 1 rok temu
fot. depositphotos.com
Czy sprzedaż kosmetyków online ma potencjał? Jak najbardziej, dlatego warto zadbać o doświadczenia klientów oraz ułatwić im proces zakupowy. Postanowiliśmy przyjrzeć się lepiej kilku e-sklepom z tej kategorii i przeanalizować trendy pojawiające się w branży beauty. W tym artykule znajdziesz konkretne wskazówki i sugestie, jakie mogą pomóc zwiększyć sprzedaż online, nie tylko, jeżeli chodzi o drogerie kosmetyczne.
Już od kilku lat kosmetyki są jedną z 3 najczęściej kupowanych kategorii produktowych w Internecie (Raport E-commerce w Polsce 2022 – Gemius dla E-commerce Polska). Co więcej, osoby niekupujące w tej chwili online, wskazują kosmetyki jako jedne z tych produktów,...
Idź do oryginalnego materiału