Arabian Travel Market (ATM) ponownie stanie się miejscem rywalizacji najbardziej innowacyjnych start-upów turystycznych. W ramach tegorocznej edycji na scenie Future Stage odbędzie się ATM Start-Up Pitch Battle, organizowany we współpracy z Intelak.
Konkurs daje młodym firmom możliwość zaprezentowania przełomowych rozwiązań przed jury złożonym z ekspertów branży, w tym Ramziego Al Qassaba (Sabre) i Njood Alkhaldi (Intelak Hub).
Udział w rywalizacji mogą wziąć start-upy na etapie pre-seed lub seed, które zgłoszą swoje projekty do 21 marca. Wybrane firmy otrzymają szansę zaprezentowania się na żywo podczas ATM 2025, a zwycięzca konkursu zdobędzie dedykowane stoisko na ATM 2026, wsparcie marketingowe oraz możliwość udziału w prestiżowym panelu dyskusyjnym.
Intelak, centrum innowacji z Dubaju, wspiera rozwój przedsiębiorczości w sektorze turystycznym i lotniczym. Współorganizując konkurs, umożliwia start-upom dostęp do mentoringu oraz kluczowych zasobów, które pomagają im w skalowaniu działalności.
ATM 2025 odbędzie się w Dubaju w dniach 28 kwietnia – 1 maja 2025 pod hasłem „Globalna turystyka: rozwój przyszłości poprzez lepszą łączność”. Organizatorzy spodziewają się ponad 47 000 uczestników oraz 2 600 wystawców.
Więcej informacji: www.wtm.com/atm/en-gb.html