Apple ponownie najcenniejszą marką na świecie – ranking Interbrand 2022

nowymarketing.pl 1 rok temu
Na szczycie listy najcenniejszych marek na świecie według raportu Interbrand znalazły się: Apple, Amazon i Microsoft. Pierwszą dziesiątkę Best Global Brands zamyka Nike, które zastąpiło na tym miejscu firmę McDonald’s. fot. depositphotos.com
Całkowita wartość 100 najcenniejszych marek w 2022 roku wynosi 3 088 930 bln dolarów, co oznacza wzrost o 16% w stosunku do 2021 roku (2 667 524 bln dolarów). Ponadto w tym roku tempo wzrostu wartości najsilniejszych marek na świecie było najszybsze.


Podczas gdy rynki finansowe wykazywały znaczne wahania w ciągu ostatnich kilku lat, wartość najsilniejszych marek na świecie stale rosła (…) W pierwszej dziesiątce marek obserwujemy gwałtowny wzrost i pojawienie się „superligi” – podkreśla Interbrand.


Niezmiennie od kilku lat pierwsze miejsce w rankingu zajmuje Apple. Wartość giganta technologicznego oszacowano na 482,2 mld dolarów, co oznacza 38-proc. wzrost. Na...
Idź do oryginalnego materiału