Moda to coś więcej niż tylko ubrania – to sposób na wyrażanie siebie, lustro naszego samopoczucia, coś, co towarzyszy nam w ważnych chwilach i obraz tego, jak postrzegają nas inni. Answear, marka, która powstała w sercu polskiego e-commerce, a dziś działa na wielu europejskich rynkach, doskonale rozumie takie podejście do mody. Answear tworzy przestrzeń, w której moda i lifestyle spotykają się w najbardziej inspirujący sposób.
Pasja do odkrywania indywidualnego stylu towarzyszyła Answear od początku istnienia. Moda to zjawisko, w którym każdy ma szansę na wyrażenie siebie. Answear.com to nie tylko sklep internetowy, ale społeczność, która razem z marką podróżuje przez modę i twórczość projektantów najbardziej pożądanych marek. Na 12 europejskich rynkach Answear.com oferuje produkty ponad 500 starannie dobranych światowych marek – od klasyków, jak Hugo, Boss, Michael Kors, czy Calvin Klein, po nowoczesne propozycje młodych projektantów, którzy stawiają na wszechstronną elegancję i designerskie podejście do mody, jak Coperni, MM6 Maison Margiela czy Nanushka.
Answear to coś więcej niż zakupy. To miejsce, w którym odkrywasz, jak ubrania mogą wzbogacać codzienność i wyrażać wartości. „Ubierz życie w to, co cenne” – to hasło marki, które oddaje jej filozofię. Moda dla Answear nie jest tylko powierzchownym elementem, ale sposobem na wyrażenie siebie, swojego stylu życia i tego, co w nim naprawdę istotne. W najnowszej kampanii wizerunkowej Answear.com zaprasza do refleksji nad tym, jak przedmioty stają się zapisem naszych wspomnień, towarzysząc nam w kluczowych momentach życia. Poetyckie spoty nakręcone w Lizbonie, przez uznaną w świecie mody reżyserkę Stellę Consonni, doskonale oddają ulotność każdej chwili. Kampania podkreśla, iż moda to wyraz emocji i przeżyć, które kształtują nas i nasze życie.
Answear.com to także limitowane kolekcje marki własnej – Answear.LAB, stworzonej przez kobiety dla kobiet, której cykliczne kolekcje z pasją poruszają współczesne tematy związane z kobietami, ich ambicjami i wyzwaniami, z którymi mierzą się na co dzień. Poza modą, w dziale Home, można znaleźć designerskie i oryginalne produkty wyposażenia wnętrz, takich marek jak Alessi, czy Hkliving.
Choć żyjemy w erze online, doświadczenia offline wciąż mają ogromne znaczenie. W 2024 roku Answear otworzył Answear Concept Store w warszawskiej Fabryce Norblina. Na 2000 m² połączono cechy zakupów z najwyższej półki z emocjonującą podróżą przez świat mody, wykraczającą daleko poza tradycyjny sposób robienia zakupów.
Zróżnicowana oferta marek premium, takich jak Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Elisabetta Franchi, Liu Jo czy Furla, to tylko jeden z elementów wyróżniających Answear Concept Store. Wnętrze, podzielone na tematyczne strefy, zapewnia najwyższy komfort dzięki oryginalnej aranżacji przestrzeni i stonowanemu oświetleniu. W sercu sklepu znajduje się kawiarnia Answear x Coffeedesk, w której pasjonaci kawy mogą cieszyć się filiżanką doskonałego speciality w otoczeniu roślinnej oranżerii. Najbardziej twórczą strefą sklepu jest punkt customizacji i przeróbek „Krawiec”, gdzie można nadać odzieży nowy charakter i dostosować ją do swoich potrzeb, a także zlecić przeróbki krawieckie.
Dzięki nowoczesnej technologii zakupy stają się wygodne i bezstresowe. Przymierzalnie z ekranami dotykowymi ułatwiają szybki wybór rozmiaru i koloru, a Pickup Point pozwala na odbiór zamówionych online rzeczy z możliwością ich przymierzenia i wyprasowania na miejscu.
Nowoczesne podejście do zakupów, połączone z wyjątkową atmosferą, sprawia, iż Answear Concept Store to miejsce, w którym nie tylko robisz zakupy, ale i doświadczasz szerokiego znaczenia mody w różnych kontekstach.
Wnętrza Answear Concept Store to także przestrzeń spotkań i inspiracji, w których regularnie realizowane są otwarte wydarzenia organizowane we współpracy z markami. To okazja do odkrywania nowych trendów i głębszego zrozumienia filozofii, jaką kierują się ulubione marki klientów Answear.com. Każdy event to szansa na spotkanie z inspirującymi osobami, które na co dzień tworzą świat mody.
Answear to więcej niż sklep. To przestrzeń, w której moda spotyka się z pasją, a zakupy stają się doświadczeniem pełnym emocji. „Ubierz życie w to, co cenne” z Answear i odkrywaj świat, nie tylko współczesnej mody.