5 niesamowitych kobiet opowiedziało swoje historie spisane #NaWlasnejSkorze w nowej kampanii Gillette Venus

zwierciadlo.pl 1 rok temu
Zdjęcie: Ada Hyzopska (Fot. materiały partnera)


Niespełna dwadzieścia lat temu marka Gillette Venus zmieniła charakter produktów z typowo męskiego i surowego na bardziej kobiecy. Idea bliska marce to – Moja Skóra. Tak jak lubię. Marka wierzy, iż każda kobieta zasługuje na to, aby czuć się komfortowo we własnej skórze, bez względu na preferencje odnośnie jej pielęgnacji. Skóra to także nośnik wielu cennych informacji o nas samych, bo to na niej często zapisana jest nasza historia. Czasem znajdziemy na niej ślady zmagań z chorobami, innym razem „trofea” sportowe w postaci siniaków czy zadrapań. Wszystko to czyni nas unikalnymi, wyróżnia nas, ale nigdy w sposób negatywny. Ta kampania to celebracja piękna kobiecych ciał oraz przeżyć, w ramach której fantastyczne kobiety, podzieliły się historiami spisanymi #NaWlasnejSkorze.
Idź do oryginalnego materiału