2 maja rusza drastyczna zmiana. Polacy zapłacą słono i poczują gorycz podwyżek

zycie.news 2 tygodni temu

Polacy z niepokojem obserwują ceny żywności po powrocie do standardowej stawki VAT. Sieci handlowe obiecywały "zamrożenie" cen do końca kwietnia, ale co dalej?


Biedronka informuje, iż priorytetem jest oferowanie jak najniższych cen i proponowanie ponad 900 promocji dziennie. Zwiększono częstotliwość wydawania gazetek, a ostatnie badanie ASM Sales Force Agency wskazuje na Biedronkę jako sklep z najtańszym koszykiem zakupowym. Jednak sieć nie potwierdza kontynuacji akcji "mrożenia" cen w maju, informuje Fakt.


Kaufland i Aldi również nie dają jasnej odpowiedzi. Kaufland wylicza promocje i podkreśla dostępność 4500 artykułów w niskich cenach regularnych oraz 500 produktów w gazetkach. Aldi zapowiada interesujące akcje tematyczne, atrakcyjne produkty non-food i promocje bez "haczyków", ale nie ujawnia planów co do cen żywności.


Lidl nie odpowiedział na zapytanie.


Co to oznacza dla konsumentów?


Niestety, brak konkretnych informacji ze strony sieci handlowych sugeruje, iż ceny żywności po 1 maja mogą wzrosnąć. Warto obserwować gazetki promocyjne i porównywać ceny w różnych sklepach, aby znaleźć najlepsze oferty.

Idź do oryginalnego materiału