Fasolowy szczyt! Tania fasolka po bretońsku, własnej marki, z supermarketu, pokonuje w ślepym teście droższych rywali… Więc którą wolisz?

biegowelove.pl 4 godzin temu

Napisane przez Matthew Coxa

Opublikowany: 18:11 EDT, 26 września 2024 r | Zaktualizowano: 19:22 EDT, 26 września 2024 r

Fasolka po bretońsku Aldi pokonała popularne marki Heinz i Branston w ślepym teście smaku przeprowadzonym przez grupę konsumencką „Which?”.

Fasola Bramwells gotowana w bogatym sosie pomidorowym, która kosztuje 41 pensów za 410 g, może osiągnąć najwyższy wynik 76 procent spośród 66 degustatorów wybranych przez organ nadzoru w celu oceny 10 wersji z supermarketów takich jak Asda, Sainsbury’s i Tesco wraz z ich markowymi odpowiednikami.

Panel stwierdził, iż płatki Aldi wyglądają dobrze i mają atrakcyjny zapach, przy czym trzy czwarte zgodziło się, iż siła smaku jest idealna.

Tabletki Branstona, które kosztują 1 funt za opakowanie tej samej wielkości, znalazły się na drugim miejscu z 75% udziałem.

Kooperacyjna wersja fasolki po bretońsku w sosie pomidorowym po 49 pensów za 400 g mogła zająć trzecie miejsce z 74%, natomiast wersja Asdy za 42 pensy za 410 g mogła osiągnąć 73%, chociaż niektórzy członkowie Komisja nie była pewna co do koloru fasolki fasola. 29% uznało, iż kolor pomarańczowy jest „bardzo żywy”.

Fasolka po bretońsku Aldi pokonała popularne marki Heinz i Branston w ślepym teście smaku przeprowadzonym przez grupę konsumentów „Which?” I o 76 proc

Dzieje się tak pomimo tego, iż jest to jedna z najtańszych opcji w menu i kosztuje 41 pensów za 410 g

Ten budżetowy supermarket wyprzedził popularne marki Heinz i Branston, choć ta druga, kosztująca 1 funta za opakowanie, uplasowała się na drugim miejscu.

Fasola po bretońsku w sosie pomidorowym po 49 pensów za 400 g zajęła trzecie miejsce z 74 proc., natomiast wersja Asdy za 42 pensy za 410 g mogła osiągnąć 73 proc.

W panelu najmniej imponowała fasolka po bretońsku M&S w bogatym sosie pomidorowym, kosztująca 50 pensów za 400 g, uzyskując wynik 67 proc.

Fasola Heinz w cenie 1,40 funta za 415 g uzyskała 72% punktów, przy czym panel pochwalił wygląd i konsystencję ziaren, ale uznał ich aromat za mniej przyjemny w porównaniu z innymi wersjami, natomiast 35% panelu uznało, iż sos jest zbyt rzadki.

każdy? Zauważył, iż gospodarstwa domowe spożywające dwie paczki tygodniowo mogłyby zaoszczędzić ponad 100 funtów rocznie, przechodząc z płatków śniadaniowych Heinz na ofertę Aldi.

Na panelu najmniej imponowała fasolka po bretońsku M&S w bogatym sosie pomidorowym, która kosztowała 50 pensów za 400 g, uzyskując wynik 67 procent, z czego mniej niż połowa była zadowolona z mocy smaku, a jedna trzecia chciała, aby był słodszy.

każdy? Dyrektor ds. produktów i usług dla domu Natalie Hitchens powiedziała: „Fasola po bretońsku jest podstawą wielu gospodarstw domowych, a nasze wyniki pokazują, iż nie trzeba płacić wyższej ceny, aby uzyskać najlepszy smak”.

„Wybieranie artykułów spożywczych marki własnej z supermarketu to nie tylko świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale nasze testy dowodzą, iż możesz otrzymać produkt o lepszym smaku i dzięki tej zmianie możesz zaoszczędzić ponad 100 funtów rocznie”.

Julie Ashfield, dyrektor zarządzająca ds. zakupów w Aldi UK, powiedziała: „Jeśli Aldi opowiada się za jedną rzeczą, to tym, iż niskie ceny nie oznaczają kompromisu w zakresie jakości i smaku.

’każdy? Świadczy o tym fakt, iż nasza fasolka po bretońsku Bramwells została uznana za najlepszy zakup i ma doskonałą wartość oraz jest oceniana wyżej niż wiele droższych opcji na rynku.

W oddzielnym teście smaku przeprowadzonym przez firmę Who? Na początku tego miesiąca Asda pokonała znane marki, takie jak PG Tips, Tetley i Twinings, aby znaleźć najlepszą filiżankę herbaty w Wielkiej Brytanii.

Torebki z herbatą Asda Everyday osiągnęły najwyższy wynik 72 procent w ślepej próbie degustacji przeprowadzonej przez 79 „doświadczonych i zaangażowanych” osób pijących herbatę, sporządzonej przez tę grupę konsumentów.

Udostępnij lub skomentuj ten artykuł: Bean Top! Tania fasolka po bretońsku, własnej marki, z supermarketu, pokonuje w ślepym teście droższych rywali… Więc którą wolisz?

Idź do oryginalnego materiału