Co jest modne? Oto najbardziej pożądane marki modowe 2024 roku
24 kwietnia 2024 roku, platforma Lyst po raz kolejny przedstawiła zestawienie najbardziej pożądanych marek i produktów z pierwszego kwartału 2024 roku. Z analizy uwzględniającej m.in. zachowania użytkowników na platformie, wyświetlenia produktów, ilość dokonanych transakcji, a także ruch w social mediach wynika, że pierwszy trzy miesiące bieżącego roku należały do Miucci Prady i jej luksusowych marek - Miu Miu oraz ikonicznej Prady.
Miu Miu najbardziej pożądaną marką w pierwszym kwartale 2024
Miu Miu, włoski dom mody, zyskał tytuł najgorętszej marki pierwszego kwartału 2024 roku. Młodsza siostra Prady zaskoczyła modowy świat kilkoma projektami, które szybko zdobyły uznanie. Serca najmodniejszych it-girls pokochały efekt współpracy Miu Miu z amerykańską marką sportową, New Balance.
Według Lyst , Sneakersy Miu Miu x New Balance 530 SL zdobyły tytuł najmodniejszego produktu pierwszego kwartału 2024 roku.
Warto dodać, że w pierwszym kwartale 2024 roku zainteresowanie konsumentów "młodszą siostrą Prady" wzrosło o 8 proc. w stosunku do ostatniego kwartału ubiegłego roku. Poza sportowymi sneakersami, fani luksusowej mody oszaleli na punkcie kąpielówek Miu Miu i koszulek polo.
Prada na szczycie Lyst Index
Choć Prada straciła swoje pierwsze miejsce w najnowszym rankingu Lyst, nadal utrzymuje solidną pozycję, zajmując drugie miejsce na światowej liście. Miuccia Prada z pewnością może być dumna z dwóch marek, które od kilku lat dominują w rankingach Lyst.
Loewe i Bottega Veneta w rankingu najbardziej pożądanych marek na początku 2024 roku
Na trzecim i czwartym miejscu bez zmian. Loewe i Bottega Veneta utrzymują swoje silne pozycje wyróżniając się jakością swoich projektów i niekonwencjonalnym stylem. Loewe odnosi sukcesy z kultowym modelem toreb Puzzle, a Bottega Veneta z sukcesem walczy o uznanie sneakerheadów.
Polecamy
Sukces marki Alaïa: Paryska marka debiutuje w rankingu Lyst
Największym zaskoczeniem pierwszego kwartału 2024 roku okazała się Alaïa. Paryska marka obuwnicza zadebiutowała w rankingu Lyst Index i znalazła się wśród najgorętszych marek.
Zgodnie z rankingiem, popularność marki wśród konsumentów w ciągu trzech ostatnich miesięcy wzrosła aż o 49 proc. Produktem, który wyniósł markę na wyżyny popularności są zdobione kryształami balerinki Mary Jane, które po raz pierwszy na rynku pojawiły się w 2022 roku.